Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dušan Petričić: Vučićeva svest je takva da mu ne treba parlament i demokratija; Političari na vlasti za mene su nelegitimni, oni nas vuku u fašizam

Komentari (60) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 15 mart 2018 11:52
evo kako
Kako se dogodilo da se od Srbije odvojiše svi, i to glavom bez obzira pobegoše, i Slovenija, BiH, Hrvatska, Makedonija i Crna Gora - nešto debelo nije u redu sa srpskim razmišljanjem, navodi. Ako želiš s nekim da budeš, moraš nešto da uložiš, da mu bude inspirativno da bude s tobom, a ne da beži glavom bez obzira, dodaje.


Pa, lopov kad nekog pokrade, bezi. To je prirodno. Nema se vise sta uzeti, i lopov odlazi.

A jeste problem sa srpskim razmisljanjem, sto su toliko dugo trpeli lopove, i sada jos uvek hoce s tim istim barabama da budu prijatelji. Nek se nose u tri lepe njihove!
Preporuke:
121
16
2 četvrtak, 15 mart 2018 12:03
Beograđanin
Smejem se Petričićev duhovitim karikaturama, cenim hrabrost tog čoveka i njegovu humanističku svest, ali se ne slažem sa šablonskim izjednačavanjem Miloševića sa Vučićem.

Zbog jedne 'male' stvari: Milošević je branio ovu zemlju. Vučić je prodaje.
Preporuke:
165
22
3 četvrtak, 15 mart 2018 12:13
Finis diletantske ili programirane "politike"
Ulazimo u zavrsnu fazu idiotske politike od devedesetih ili politike diktata koja se i dalje nastavlja.Neverovatno mi je da je neko zbog diletantizma devedesetih konfrotirao Srbiju sa drugim republikama ne prihvatajuci savez suverenih drzava,konfederaciju ili asimetricnu federaciju a kasnije i sa svetom.Ta politika je dovela do ratova,sankcija,hiperinflacije,pljcke stare devizne stetnje i novca za preporod Srbije,izvodjenja tenkova na vlastiti narod,prebijanja i ubijanja politickih protivnika,NATO bombardovanje...Da je i najbolje zeleo Srbiji a NIJE,NIJE smeo da dozvoli da Srbija bude oznacena kao "losi momci" i bas svi da budu protiv nas i da prodjemo golgotu u svakom smislu.Mudar drzavnik nebi dozvolio da njegova zemlja prodje sto smo mi prosli.NEVEROVATNO je da je to slucajno,zaista treba biti totalni politicki diletant sto je malo verovatno,verovatno americki bankar(zajedno sa Vukom i Seseljevima) je sproveo sto je trazeno od njega a tacku na to ce staviti engleski djak.
Preporuke:
31
97
4 četvrtak, 15 mart 2018 12:13
.Dobar karikaturista mora biti super pametan
Od Srbije pobegose i pametni Srbi .Izuzetno nepravedna drzava prema Srbima.Drzava koja radi protiv Srba.
Ucenjeni i neizivljeni degenerik, koji voli lignje, je tu drzavu jos vise ogadio svakom postenom Srbinu.
Preporuke:
96
11
5 četvrtak, 15 mart 2018 12:27
Finis diletantske ili programirane "politike"
Sta sad uciniti kad nas je politika devedesetih totalno unistila u politickom,ekonomskom,demografskom,moralnom,teritorijalnom...pogledu.Bombardovani smo 1999.g.i KIM je okupirano a 2016.g. aktuelna vlast je DOZVOLILA da NATO moze celom teritorijom Srbije da prolazi uz diplomatski imunitet za svoje vojnike.ZASTO smo onda bombardovani i izgubili DVADESET godina unistavanja drzave kad su oni svoj cilj ostvarili koji su imali pre 20.g.???Sad sta god uradimo je katastrofalno zbog pogresne politike devedesetih ako priznamo KiM katastrofa ako ne priznamo opet ce biti kako SAD hoce a posledice toga mozemo samo naslucivati.Nase uzdanje u Rusiju i Kinu je vrlo problematicno,cak i da hoce da nam pomognu,kako,kad smo okruzeni NATO zemljama.NEMOGU nam nikako pomoci i da hoce a i zasto bi se oni konfrotirali sa NATO zbog male zemlje.NISMO smeli dozvoliti sebi politiku konfrotacije sa YU republikama pa sa citavim svetom i sad se zaokruzuje ta pogubna politika Srbije koju vode od `90.g. SPS,SRS,SNS.
Preporuke:
24
79
6 četvrtak, 15 mart 2018 12:34
Miki
Finis diletantske ili programirane "politike"

Ulazimo u zavrsnu fazu idiotske politike od devedesetih ili politike diktata koja se i dalje nastavlja.Ta politika je dovela do ratova,sankcija,hiperinflacije.

Ko je izazvao te probleme u Srbiji i Balkanu ?? Ko je izazvao probleme u Siriji, Libiji, Irak, Ukrajini ?? Ko pravi probleme sa Severnu Koreju i Rusiju ??
Preporuke:
94
9
7 četvrtak, 15 mart 2018 13:08
Miki botu
Srbija je izazvala probleme u SFRJ,NIJE smela dozvoliti sama protiv svih.Ako je koncept SAD bio razbijanje SFRJ trebali smo mudriju politiku voditi,ali tu ulogu loseg momka po nalogu CIJE je prihvatio tvoj Sloba.Da li neko moze NEGIRATI da su rezultati Slobine politike KATASROFALNI pa cak i da prihvatimo da su mu namere bile dobre???Milosevic,Tudjman i Alija su instalirani da rasture zemlju i da je opljackaju.Covek iz gluposti NEBI mogao naneti toliko stete Srbiji,da je trunku moralan povukao bi se iz politike i prepustio vodjenje zemlje nekom boljem.Oni koji su je "branili" devedesetih sad ce predati KiM.NE VREDI diskutovati sa ostrascenim ljudima,ili onima koji negiraju cinjenice kao i onima koji ne vide dalje od nosa,ne shvataju uzrocno posledicne veze.Srbija NIKAD nije imala GORE generacije kao unazad 30.g. ZALI boze sto su nasi stari ginuli za ovu zemlju a njihovi sledbenici se prodaju u rasponu od sendvica do milona i desetine miliona evra.Biolosku supstancu smo izgubili 1918.g.
Preporuke:
25
64
8 četvrtak, 15 mart 2018 13:08
raja
Slažem se sa onim što je rekao o Vučiću. Ali čim sklizne u poređenje sa devedesetim tu debelo zabrlja. Te devedesete nisu bile izdajničke kao ove posle dvehiljadite. Svi su posle petokolonaši i kvislinzi osim Koštunice koji kada je video sa kojim ološem ima posla digao je ruke. Ovaj sadašnji kvisling je prevazišao sve ranije.
Preporuke:
64
8
9 četvrtak, 15 mart 2018 13:09
dokle god ima živih degenerisanih od Broza i kriminalizovanih i debilizovanih od Miloševića ne može da bude bolje jer glasaju za Vučića i Dačića
Beograđanin
Zbog jedne 'male' stvari: Milošević je branio ovu zemlju. Vučić je prodaje.

Koju "zemlju" ?

Milošević je počeo svoju političku karijeru kao izrod od Srpskog naroda koji se priključio Brozovoj okupatorskoj profiterskij zločinačkoj bandi 1959 da bi 31 godinu kasnije rasturio SKJ i SFRJ na 14. vandrednom kongresu SKJ koji je sam sazvao jer ga je mentalno poremećena supruga ubedila da poltron i apratčik kao što je bio Milošević "može da bude novi tito".

A mentalno poremećeni u Stradiji degenerisani okupacijom su u žalosti za "ocem" Brozom prihvatili nesposobnog aparatčika za novog "oca".

Nikad od poltrona i aparatčika ne može da postane čovek pa se to nije desilo ni sa Miloševićem.

Vučić nastavlja direktno tamo gde je Milošević stao, legalizacijom izdaje Kosova i Metohije a onda nastavlja po Miloševićevom planu izdaje, sandžak, vojvotina, timočka krajina...
Preporuke:
30
42
10 četvrtak, 15 mart 2018 13:14
Okupacija NSPM
Bravo Dusane,NSPM su okupirali botovi SNS,SRS I SPS,pokusavaju minusima da pokazu da su vecina a u stvari su manjina,porazno je biti protiv svoje zemlje i naroda, to se zove veleizdaja.Hoce da dokusure svojom POGUBNOM politikom os `90.g.,koja je i dalje aktuelna, ovu zemlju i narod.
Preporuke:
42
23
11 četvrtak, 15 mart 2018 13:19
Pesimista
Gledao sam nastup karikaturiste na N1.Posle ovoga sasvim je jasno da na vise narednih izbora provropska i gradjanska opcija moze dobiti samo glasove onih Srba iz kruga dvojke koji se jako stide sto su Srbi.Manja dostupnost medijima im ide u prilog jer sa vecim brojem ovakvih nastupa nebi doobili nista.Inace,nisam uopste fan aktulne vlasti.
Preporuke:
46
13
12 četvrtak, 15 mart 2018 13:21
Dr Jova Raskovic, neuropsihijatar-dijagnoza
"Srbi su lud narod."Bravo Dusane.
Preporuke:
10
42
13 četvrtak, 15 mart 2018 13:48
Odgovor,raja
Devedesete su POGUBNE za Srbiju,tom politikom su konacno SVI Srbi u jednoj drzavi,Milosevic je americki covek uvaljen Srbiji da je rasturi.Sto se tice Kostunice on je NAJVECI krivac za propast 5.oktobra jer je HTEO kontinuitet sa prethodnom vlascu i NIJE dozvolio lustraciju,navodno da bi to bio politicki revansizam.NAJVECE ZLO Srbije u poslednjih TRIDESET godina su Milosevic,Seselj,Nikolic,AV,Vucic,Kostunica,NAJODGOVORNIJI su za propast ove zemlje i naroda koja i dalje propada zbog te politike,ta politika se i sada voidi.Tvrditi drugacije je ostrascenost,korist iz toga,ili nerazumevanja politike ni uzrocno posledicnih veza.
Preporuke:
15
36
14 četvrtak, 15 mart 2018 14:14
Pištaljka@ Pesimista
Šta tebe druže SrBine muči toliko da pišeš koješta?
Samo ti je građanska Srbija i krug dvojke na pameti.
Ima autošovinizma, ali ima i šovinizma, mnogo više. Autošovinizam je pre reakcija na šovinizam, na zlobu, na glupost, na primitivizam, na neprosvećenost, na Karlobag, Karlovac i Viroviticu, na sto za jedan, na sečem ruke Muslimanima, na ono što je prethodilo bombardovanju Kosova - raspitaj se malo kod poštenih Albanaca, a o čemu se takođe ćuti, jer nije politički korektno da se o tome priča, kao što nekima Libija i Irak nisu politički korektni itd.
Kakvu bi ti Srbiju nego modernu, nacionalnu, demokratsku - građansku?
Ispada po tebi da čovek treba da se stidi ako se zalaže za građansku i demokratsku Srbiju, a ne samo za nacionalnu, da je to jeres.
Jer svi koji ne misle kao ti su izdajnici, pa ih shodno tome treba eliminisati iz javnog života baš kao i Dušana Petričića. Upravo to radi ovaj režim.
A narod neće Kurtu za Murtu.
Preporuke:
17
33
15 četvrtak, 15 mart 2018 14:14
ja
Nisam sklon da poverujem , kako je gospodin Petričić naivan i da ne zna o čemu se suštinski radi, pa mi je čudan njegov pristup "problemima", političkim, demokratskim... ili kojim već, u Srbiji. Nemoguće je da "ne kapira" kako su vlasti u Srbiji postavljene , a nama su ponudili izbore da to "verifikujemo" odnosno legalizujemo. Ili da uprostim, to što mi biramo , neko je već "probrao"! Ko?
Preporuke:
38
4
16 četvrtak, 15 mart 2018 14:57
Jagodinac
Pričajte šta god hoćete o devedesetim, ali je NAROD bio jedinstven u borbi sa 100 puta jačim neprijateljima.
Samo budale pričaju da su nas bombardovali da bi uveli demokratiju.
Srbine, Petričiću - probudimo se.
Svi u boj, jedinstveno i ne mogu nam ništa.
Na posao narode, zasuči rukave, strane investicije donose nam samo pelene za odrasle i gubitak jednog po jednog dela teritorije.
Ima li imalo pameti u ovoj ojađenoj Srbiji.
NATO će da uže i ušao je da čuva svoje investicije i Kosovo i Metohiju od srba.
Oterajmo džukce u briselsku Lignjaturu
Preporuke:
32
4
17 četvrtak, 15 mart 2018 14:59
.
Svaka kritika Vičića koja se ne proteže i na one koji ga podržavaju, a to su zapad i EU, jeste kratkovida i nemoralna.
Preporuke:
34
1
18 četvrtak, 15 mart 2018 15:02
Betelgeuse
Konstatuje da postoji jedna užasna otupljenost i umrtvljenost u narodu. To sve su pokazali i ti glasovi na beogradskim izborima, dodaje.


Da nije zato što narod I JESTE TUP?

200-300 hiljada onih koji su ostali kod kuće "jer su siti svega", izgleda ipak žive dobro?

Uz sve vučićeve (stoka se piše malim slovom) ukradene glasove, što nepostojećih birača, što ciganije pokupljene usput, tih 200.000 da je izašlo i glasalo PROTIV, bi bilo sasvim dovoljno da se kriminalac skine s vlasti.

Ovako, mora da konstatujem da je daleko najgluplja opcija ostati kući i tako "protestovati".
Rezultat te "genijalne" zamisli je DIREKTAN glas za krimose.

Ili ja ipak previše tražim od onih koji ne dobacuju do imena Čovek? Za takve je izaći na izbore jednako velik poduhvat kao običnom čoveku preskočiti 2,45 m.

Biće da je ovo drugo. Ne možeš od debila ni tražiti a ni očekivati da bude ono što nije.
Preporuke:
18
7
19 četvrtak, 15 mart 2018 15:22
ivan3012
A kako bi bilo da se za promenu prestane sa idiotskom i potpuno besmislenom floskulom "krug dvojke".Da li to znaci da je stanovnistvo tog dela Beograda vec po definiciji izdajnicko? Jel to neki izdajnicko lopovski rezidencijalni rezervat? A da li je nekom ko olako poteze ovu besmislicu palo na pamet da tu zivi mahom stariji,kulturniji i obrazovaniji svet,koji je najvise opljackan od strane lopovcina na vlasti..Da li je poznata cinjenica da u tom famoznom "krugu dvojke" bitange koje su uzurpirale vlast nikada nisu dobile izbore,pa ni sada u ovim poslednjim izborima?
A da su oni sa periferije i prigradskih naselja u oko 70-90 procenata dali svoje glasove lopovima.Sto je i razumljivo s obzirom na mentalni sklop i opsteobrazovni i kulturni nivo date populacije.Ili se pak radi o starom pravilu da hiljadu puta ponovljena laz-postaje istina? ...Javljaju cuvari dalekih granica..Sve vise je varvara ,a sve manje Rimljana..
Preporuke:
20
10
20 četvrtak, 15 mart 2018 15:23
ko te pita za izbore ti samo reci - pobediće "naši"
Jeste, najviše je onih koji su se povukli u svoje stanove i čekaju da sve prođe. Većina tih ljudi koji su se povukli su pokušali da stvari menjaju i digli ruke kada su shvatili da ne ide i da nemaju podršku ni prijatelja, ni poznanika, ni kolega, ni saboraca, ni javnih radnika, ni sugrađana.
Drugim rečima, ljudi su se većinom predali, ustuknuli pred ološem koji je brojčano u velikoj manjini, ali u vladajućoj većini. Čega se pametan stidi, vlast se ponosi. To je tajna uspeha.
Preporuke:
17
5
21 četvrtak, 15 mart 2018 15:23
Slavomir Srpski
Kada saznah da marsal voli lignje, odmah sam odlucio i da ih ja zavolem svim srcem. I to ne od juce vec od prek-juce.

Lista za Beograd: Volemo Beograd ali volemo i lignje.

Ko to ne kaze, klevece i laze!

Aferim. Lignje cemo opet jesti na svecanom rucku povodom 25 maja.
Preporuke:
18
3
22 četvrtak, 15 mart 2018 15:29
što jes jes
Smatra da "jedan deo tih koji mešetare i vode ovu politiku" vrlo jasno pokazuje da želi povratak u devedesete, jer se dobro snalaze u tim vodama, i imaju ozbiljnu materijalnu korist od toga.
Preporuke:
8
4
23 četvrtak, 15 mart 2018 15:38
Slavomir Srpski (2)
Uz maršala Acu,
junačkoga sina,
nas neće ni pakao smest'!

Mi dižemo čelo,
Mi kročimo smjelo
i čvrsto stiskamo pest!

Rod prastari svi smo,
a Goti mi nismo.
Slavenstva smo drevnoga čest.

Tko drukčije kaže,
kleveće i laže,
našu će osjetit pest!


Posle izjedenih liganja moracemo da grakcemo veselo:

Mi smo Acini, Aco je nas
Mi smo Acini, Aco je nas

Jos jace i jace... moze se posle izjedenih liganja..Zar ne?
Preporuke:
11
3
24 četvrtak, 15 mart 2018 15:46
@Tebi
Ona ista služba koja bira sve kadrove od 1945. godine do danas i koja odlučuje ko može poštenim radom biti nosilac neke javne funkcije, a ko nikad to ne može postati. Škola za agente i podobne radi 24 sata na dan, a trenutno je u rukama jednog koji isto toliko radi rukovođen protestanskom etikom.
Ako posle godina poštenog rada u bilo kojoj oblasti javnog života ne možeš da dobiješ šansu, a kamoli da je iskoristiš, onda je takvo društvo sigurno sve drugo samo ne demokratsko. Takvo društvo jeste fašisoidno.
Preporuke:
13
4
25 četvrtak, 15 mart 2018 15:58
Coki
Nikakvi karikaturisti, teoreticari, analiticari, komentari, nista to ne pomaze... nego samo konkretno, motku u ruke pa uhvatiti bitange... proglasiti vanredno stanje i okupaciju dok se ne pohvataju od oktobra 2000 ... napuniti rudnike i kamenolome ...do tada vojna uprava i vojni preki sud...
Preporuke:
11
5
26 četvrtak, 15 mart 2018 16:11
Spiridon
@ Pištaljka

Ispada po tebi da čovek treba da se stidi ako se zalaže za građansku i demokratsku Srbiju, a ne samo za nacionalnu, da je to jeres


Čisto sumnjam, sa obzirom na razvoj događaja, da ćemo u neko dogledno vreme izaći iz te matrice titoističkog jednoumlja, gde svako onaj ko drugačije kaže, kleveće i izdajnički laže. Ne možeš ti bilo šta objasniti ljudima koji ceo svoj život žive u tom kalupu, gde se samo mutira iz jednog jednoumlja ka onom drugom. Ceo svoj život gledam jednu te istu priču, samo sa drugim lošim glumcima, drugovi i drugarice neprijatelji socijalizma nam poturaju klipove u točkove, braćo i sestre samo srBska vera i srBska država, dame i gospodo EU nema alternativu, sa sve tim ubogim nesretnicima koji tako trčakaraju okolo verujući slepo čas u jedno a onda za pet dana u nešto sasvim drugo. U suštini jedna jedina konstanta za sve ove godine je da imaju ti neki izdajnici i da ima taj neki jedini ispravan put, sve ostalo je promenljiva kategorija...
Preporuke:
10
9
27 četvrtak, 15 mart 2018 16:20
Ljimun
Gospodin sa lignjama???
To nije gospodin,to je Lignjoslav!
Preporuke:
13
1
28 četvrtak, 15 mart 2018 16:35
samo miloševićeve budale pričaju da su nas bombardovali zbog "demokratije" a ne zbog Miloševića
Jagodinac
Pričajte šta god hoćete o devedesetim, ali je NAROD bio jedinstven u borbi sa 100 puta jačim neprijateljima.
Samo budale pričaju da su nas bombardovali da bi uveli demokratiju.
Narod niko ništa nije ni pitao, a samo su mentalno poremećeni bili i sada su sretni što je uništena zemlja i izginuli ljudi, zbog dvoje poremećenih diktatora.

Toliko je narod bio "jedinstven" da su svi jedva dočekali kapitulaciju i predaju Kosova i Metohije sa oduševljenjem i glasaju ponovo za izdajnike Vučića Dačića i Šešelja a izdajniku Miloševiću "dižu" spomenik gluposti i poremećenosti

Samo budale govore da nas nisu bombardovale zbog Miloševića, koji je namerno izazvao NATO zločince da nas bombarduju da bi ostao na vlasti.

Isto kao što su Brozovi zločinci izazivali naciste da ubijaju Srbe 100za1 Milošević je žrtvovao vojnike, policiju, građane, žene i decu, da bi kapitulacijom u Kumanovu 9.juna 1999. dao više nego što je traženo u Dejtonu 1995 i Rambujeu 199
Preporuke:
12
22
29 četvrtak, 15 mart 2018 16:54
BB
@ Finis diletantske ili programirane "politike"
Čestitke za komentar!!!
Dobio si mnogo dislajkova jer si izneo suštu istinu. A istina ume i te kako da boli!...
Preporuke:
8
16
30 četvrtak, 15 mart 2018 17:05
raja
Neki komentatori veličaju peti oktobar, žale za lustracijom, nabrajaju izdajnike sve po redu samo u tom spisku nikada ne pomenu Đinđića, Tadića, što zanči da su iz klana otporaša. A taj otpor je veliko zlo i peta kolona koja je radila po instrukcijam tašnjih i sadašnjh naših neprijatelja. Vučić je nastavio gde je Tadić stao samo još žešće.
Preporuke:
36
4
31 četvrtak, 15 mart 2018 17:13
sizif
Kako se dogodilo da se od Srbije odvojiše svi, i to glavom bez obzira pobegoše, i Slovenija, BiH, Hrvatska, Makedonija i Crna Gora - nešto debelo nije u redu sa srpskim razmišljanjem

Jeziva je mržnja Jugoslovena prema nižoj rasi.

1945. je rešavano nacionalno pitanje u Jugoslaviji. Pravo na samoopredeljenje je dobilo i 1.400.000 Slovenaca, 900.000 Bošnjaka, 800.000 Makedonaca, 400.000 Crnogoraca. 1.900.000 Srba preko Drine i zvanično je proglašeno nižom rasom, ogromne srpske teritorije podeljene između hrvatske i bošnjačke države, a stanovništvo predviđeno za eliminaciju.

Da su Srbi, Hrvati i Bošnjaci normalno razgraničeni, uz poštovanje kakvog-takvog reciprociteta, bili bi u prilici da na sličan način i u sličnoj meri budu zainteresovani ili nezainteresovani za Jugoslaviju. Tako bi svi jugoslovenski narodi, sa rešenim nacionalnim pitanjem, mogli mirno i ravnopravno da pregovaraju o stepenu decentralizacije ili disoluciji, rukovodeći se možda prvenstveno ekonomskom logikom.
Preporuke:
19
7
32 četvrtak, 15 mart 2018 17:24
informer(feljton)
Lignje na sto i jedan način.
Preporuke:
4
3
33 četvrtak, 15 mart 2018 17:58
Petar
Slažem se sa svim negativnim što je rečeno u tekstu i komentarima, ali gospodo ono zlo što vlada zapadnim svetom je proizvelo i održava ovo zlo koje je u Srbiji. To zapadno zlo je došlo sa šestim oktobrom 2000. godine.
Možete vi izlaziti na izbore koliko hoćete i glasati koliko hoćete, naša demokratija je samo slika zapadne demokratije. Nije problem zapada da li se krade na izborima, ako njihovi kradu. Ako u SAD ne postoji sloboda štampe zašto bi postojala u Srbiji.
Nije zapadu problem što prosečan stanovnik Srbije živi sa 352 dinara dnevno, nego je problem što voli Rusiju.
Preporuke:
17
3
34 četvrtak, 15 mart 2018 18:01
Peter RV
Ne znam zašto se fašizam smatra kao neko zlo (zaovstaština tito-religije?) u poređenju na ovo što vlada u Srbiji.
Preporuke:
9
8
35 četvrtak, 15 mart 2018 18:44
Gresite Dusane
AV nema svest.
Preporuke:
10
2
36 četvrtak, 15 mart 2018 19:16
Odgovor Raja
Djindjic nije bio izdajnik,ubili su ga stranci upravo zbog KiM,pogledajte na Youtube njegove poslednje intervjue.Tadic je bio pogresan covek na pravom mestu,cak ni on nije hteo da potpise briselski sporazum i zato ga je smenio Brisel i Merkelova.Sto se tice 5.oktobra trebao je da bude susta suprotnost Miloseviceve pogubne politike ali to NIJE dozvolio Kostunica koji je vise napadao Djindjica koji ga je i doveo na vlast jer pre toga DSS je bila minorna strancica.Da li su ljudi zaboravili rezultate Miloseviceve politike,ratovi,sankcije,hiperinflacija,prazni rafovi,gorivo u kanticama,penzionerima zakinute penzije,plate 10DM,penzije 2-3DM,izveo je tenkove na vlastite gradjane 9.3.1991,progon,premlacivanje i ubistva politickih protivnika,svakodnevna ubistva,nastanak prvih tajkuna Karica i Miskovica,sin mu zaradio prvi milion noseci gajbice voca u Grockoj,sankcije kad je unistena srpska privreda za sva vremena,NATO bombardovanje... JEL` OVO ISTINA ILI IZMISLJAM?!To je Slobina politika,uzas!
Preporuke:
9
13
37 četvrtak, 15 mart 2018 19:21
A konto BB i Finiš diletantske...
Nama je ovde do morala i patriotizma. Vaš defetizam i kapitulantstvo pred Velikim bratom je nacionalna bruka i sramota.
Preporuke:
14
6
38 četvrtak, 15 mart 2018 20:04
Mihaljevac
E, svaka čast zemljače! Nit šta dodati, nit oduzeti.
Preporuke:
3
6
39 četvrtak, 15 mart 2018 20:08
@Finis diletantske...
Svaki normalan covek koji je ziveo tih 90-tih godina zna da je srpska drzava bila napadnuta od Zapada jer je Rusija klecala pod pijancem Jelcinom, pricati danas bajke o krivici Milosevica i naroda je besmisleno i ne sluzi istini.
Ako je smetao Milosevic kako to da nas i dalje jasu i prete, nije vazno sto je Vucic servilan.
Zasto lazete same sebe?
Srbija nikome nije pretila vec je bila napadnuta, nije vazno ko je bio na vlasti. Mozete li to da utuvite sebi u glavu a ne da prosipate i dalje otrovne lazi!?
Preporuke:
11
5
40 četvrtak, 15 mart 2018 20:15
raja
Odgovor raja-Nemate potrebe da objašnjavate ja ne znam šta je bilo pre sto godina ali to vreme i događaji o kojima pišete dobro poznajem, stvar je samo kako ko hoće da ih vidi. Nije veliš bio izdajnik, a gledao sam na TV Skaj njuz kako sa tadašnjim kancelarom tapšuć jedan drugo kada je trajalo bmbardovanje Đinđić poziva da se ne prekida jer Milošević nije zreo za pad.
Preporuke:
14
2
41 četvrtak, 15 mart 2018 21:00
Odgovor -@Finis diletantske..
Srbija nije bila napadnuta od drugih republika vec su gradjani Srbije mobilisani cesto i prinudno da ratuju po drugim republikama uz nesto dobrovoljaca.Zasto je veliki vodja dozvolio da budemo oznaceni kao "losi momci"?Vodja je projekat CIJE a navodni patriota.Zasto je veliki vodja dozvolio da tada NAJACA vojna armada napadne njegovu slabasnu zemlju?Zasto je vodja opljackao staru deviznu stednju?Zasto je vodja opljackao novac za privredni preporod Srbije?zasto je vodja dozvolio stvaranje prvih tajkuna Karica i Miskovica?Zasto je vodja dozvolio Dafinu i Jezdu iako je znao o cemu se radi i oni su finansirali ratove?Zasto je vodja dozvolio NAMESTENU hiperinglaciju gde se pljacka VECINA u korist manjine?Zasto je vodja dozvolio progon i ubistva politickih protivnika pa i najvisih drzavnih funkcionera?Zasto su bas svi bili protiv nas?Da li od gajbica sto mu je nosio sin vodjina zena je kupila vilu u Moskvi,za obican zivot u moskvi treba 2000$ mesecno?Vi obmanjujete ili nerazumete sta je bilo
Preporuke:
4
10
42 četvrtak, 15 mart 2018 21:07
Konobar
Dušan Petričić srpski intelektualac.

Liberalni intelektualci u Srbiji rade za imperiju.
Preporuke:
17
3
43 četvrtak, 15 mart 2018 21:37
Pesimista @Pistaljka
Jedan uman covjek je rekao:Ako neku misao objektivno mozes da izrazis sa pet recenica,uvijek je bolje napisati cetiri nego sest.
Preporuke:
7
2
44 četvrtak, 15 mart 2018 21:47
odgovor,četvrtak, BB i Finiš diletantske...
NAMA je do morala i patriotizma a ne do "patriotizma" koji je UNISTIO Srbiju i gradjane Srbije i doveo nas na ivicu opstanka.Mi smo iskompleksiran MALI narod koji ne shvata sadasnji svet.NIJE na nama da se konfrotiramo sa velikim silama vec da nadjemo mirno mesto pod suncem za ovu napacenu zemlju.Krive Drine mi NIKAD necemo ispraviti,samo ce mo dobiti po nosu,nek to rade velike zemlje jer nas niko nista i ne pita niti imamo ikakav uticaj na svetsku politiku.Jako smo lose prolazili kroz istoriju,da smo bili pametniji sad bi nas bilo nekoliko puta vise.Ovakvim "patriotizmom" od devedesetih ako nastavimo nestacemo kao drzava.Da li je neko toliki utopista da ce se Rusija i Kina sukobiti sa NATO zbog nas???!!!I da hoce da nam pomognu NIJE izvodljivo jer smo okruzeni NATO zemljama.NIJE defetizam spasiti,od onoga sto je preostalo, drzavu i narod od nestanka.Ako je ovo sada moral,zasto smo tu gde jesmo u politickom,ekonomskom,moralnom,demografskom...smislu.Mi smo razorena zemlja od `90.g.
Preporuke:
3
9
45 četvrtak, 15 mart 2018 22:46
Onako usput
Ma pusti te kritike režima. Što se više kritikuje, režim postaje sve nervozniji, a to može da mu škodi zdravlju. Kaži ti nama Dušane zašto nema tvojih karikatura na naslovnoj strani Politike u nedelju?
Preporuke:
6
4
46 četvrtak, 15 mart 2018 22:54
bez-na-dno
Pogledajte dosadašnje komentare!

Eto, to je Srbija, čak - ona patriotska.

Mnoštvo neslaganja, sučeljenih i suprotstavljenih mišljenja, dijametralno različitih, nepomirljivih i naoštrenih jednih na druge, latinica i ćirilica, komunizam i demokratija, Milošević i Đinđić, nacionalisti i liberali, sve rogovi u vreći, ni oko čega nema saglasnosti.

Odlična masa za mešenje. Vučić to dobro zna.
Preporuke:
7
4
47 četvrtak, 15 mart 2018 23:07
100
"Bašibozluk, bagra i brabonjci ustali da obnove Dušanovo carstvo. Srbi su samo protiv onoga tko bi htio da ih makar malo opameti, a oduševljeno kliču svakome tko ih još više zaglupljuje, unazađuje i unesrećuje", riječi su nekad slavljenog partizana Koče Popovića.
Preporuke:
6
7
48 četvrtak, 15 mart 2018 23:55
el srbinjo
Kako se dogodilo da se od Srbije odvojiše svi, i to glavom bez obzira pobegoše, i Slovenija, BiH, Hrvatska, Makedonija i Crna Gora - nešto debelo nije u redu sa srpskim razmišljanjem, navodi. Ako želiš s nekim da budeš, moraš nešto da uložiš, da mu bude inspirativno da bude s tobom, a ne da beži glavom bez obzira, dodaje.

a šta je taj drugi uložio da bi nama bilo inspirativno da budemo s njim? ispade da smo mi njima nešto dužni. autošovinizam sa dna kace.
Preporuke:
11
3
49 četvrtak, 15 mart 2018 23:57
DDT
Ako je ovom narodu g-din S.Milošević srpski heroj, zašto im onda ne odgovara g-din A.Vučić (ministar u vladi g-dina Miloševića) kao predsednik države?
Preporuke:
4
5
50 petak, 16 mart 2018 00:53
Đorđe
"Dodaje i da jedan segment ovog naroda to želi, jer prihvata sve što mu se servira preko medija, da drugi nije svestan toga, a da se treći povukao, sklonio se u svoje stanove i čeka da sve prođe." - Ovo treće je najbolje. Da li znate kako policija ponekad rešava probleme s kriminalcima? Jednostavno ih pusti da se sami poubijaju. Nešto slično je narodu jedina nada. Neka se svi ti likovi koji imaju nameru da orobe ovu državu, da je pokradu, da je vuku nadole itd. lepo posvađaju međusobno. Svi ti alavi likovi - međusobno identični - koji su došli s istim namerama u tu vlast ili se prišljamčili vlasti... kad ih već toliko nije sramota... neka jednostavno jedni drugima onemoguće planove. Eto. Verujte, to su stvari koje su potvrđene mnogo puta. Sad kad misle da su jako moćni... To je to. Samo ih pustite. Ovako kad ih napadate dajete im neki trip da se oni bore s nekima tamo i ujedinjuju se. Jok. Što biste ih ojačavali? Samo ih pustite i posvađaće se sami. Kad ih napadate zbijaju redove.
Preporuke:
3
3
51 petak, 16 mart 2018 01:29
Milan Savić
Jedan od razloga što ponovo potonusmo u devedesete, u smislu obesmišljavanja institucija države, medijskog mraka, arogancije i alavosti režima, leži u tome što se nova vlast, ona koja je došla oktobra 2000., pokazala slična srušenom režimu. Opet dođoše nestručni na važne položaje (Čeda J. - možda prvi posao u životu - podpretsednik republičke vlade!?!); opet zapošljavanje preko stranke (doduše, sad preko druge stranke); opet namešteni tenderi...
Najzad, kao uvod u dolazak na vlast preobraćenih radikala - razočaranje Tadićem.
Preporuke:
9
4
52 petak, 16 mart 2018 02:11
Banditski brlog
@Đorđe
Samo ih pustite i posvađaće se sami.

Ovde si se nalupao za sve pare!
Ništa čvršće ne povezuje ljude nego učešće u zajedničkom kriminalu i zločinu. I zato oni nikada neće udariti jedni na druge!...
Preporuke:
5
0
53 petak, 16 mart 2018 02:26
NW
@Finis diletantske...
Svaki normalan covek koji je ziveo tih 90-tih godina zna da je srpska drzava bila napadnuta od Zapada


Lupetaš kao otvoren prozor na promaji.
Devedesetih godina osnovna vojna strategija Srba bila je: "mi ćemo da osvojimo teritorije, pa ako nas neko napadne - proglasićemo ga agresorom"!
Preporuke:
1
6
54 petak, 16 mart 2018 02:54
Boba
Vučić je ogroman problem ali su najveći problem ovi koji misle da postoje neke 'evropske vrednosti'.
Najveća od tih vrednosti je bio kolonijalizam pa nacizam i fašizam a sada globalizam koji je mekša varijanta istih.
Oni koji nisu naučili ništa iz istorije i ne shvataju da je Evropa krvavim tragovima ostavila u istoriji milione mrtvih a sada ostavlja milione gladnih i prevarenih. Ništa se oni nisu promenili niti se mogu promeniti, samo su shvatili da se najbolje drugi potčinjavaju lažima i prevarama.
Zato je svako druženje sa njima bespredmetno i pogubno, od njih se ne treba nadati ničemu i treba ih držati na pristojnom rastojanju potkrepljenom istorijskim saveznicima koji nisu na zapadu već na istoku i jugu to ne samo Rusija već i sve slobodoljubive zemlje koje bi da ne budu više ni robovske ni tehnološke kolonije uz pomoć otuđene kaste sopstvenih lopova i vlastodržaca. Ovi na vlasti su samo naučili da vrte istu žvaku kao i prethodnici im sa istim pogubnim rezultatom ali sirovijom bazom.
Preporuke:
7
2
55 petak, 16 mart 2018 08:54
AM
Poslednji pasus je veoma indikativan. Petričić i Vučić su sličniji nego što bi to Petričić hteo da prizna. Naime, i jednom i drugom ne valja narod: "...nešto debelo nije u redu sa srpskim razmišljanjem."
Potom, ako su svi pobegli od Srba kako to da se posle nisu međusobno udružili? Koliko ćemo čekati još na zajedničku državu Hrvata i Slovenaca? Da li se i Čehoslovačka raspala zbog neinspirativnih Srba?
Više crtanja, manje priče g. Petričiću. Ne kvarite nam uspomene na sve knjige koje ste ilustrovali a na kojima smo odrastali.
Preporuke:
9
3
56 petak, 16 mart 2018 10:15
Pesimista @ Boba
Potpisujm od prve do poslednje rijeci.Bolji komentar nisam odavno,odavno procitao.Sve cestitke.
Preporuke:
2
1
57 petak, 16 mart 2018 12:11
@banditski brlog
Ne mogu ja da se isteruje sad oko toga, ali ja mislim da apetiti uvek rastu kod takvih ljudi. Onda to dovodi do svađa, prevara, zavijanja noža u leđa itd.
Preporuke:
0
1
58 petak, 16 mart 2018 12:45
@odgovor
Sve ste vi to lepo napisali, ali ovde se igra na kvantitet i na mišiće. Ispravljaju se krive reke, koje se nikad ispraviti neće, niti je naš posao da ih ispravimo, već da razumemo stvarnost i da sačuvamo naš narod i našu državu. Teraju po starom ko pokvaren gramofon. Ako nisu glupi pa ne shvataju gde nam je mesto i zbog čega sve, a što ste vi objasnili, onda su pokvareni. Biće da su se debelo ugradili u razne strateške fondove, baš kao i njihovi ljuti protivnici, samo su im gazde druge.
Zato se narod uobrazio pa neće da glasa.
Preporuke:
2
0
59 petak, 16 mart 2018 13:17
Banditski brlog
@Boba

najveći problem su ovi koji misle da postoje neke 'evropske vrednosti"...


Naravno da postoje evropske vrednosti! zemlje EU su većinom civilizacijski i pravno uređene i ekonomski prosperitetne države. O tome nažalost dovoljno govori podatak da iz Srbije u te zemlje masovno odlaze mladi...

Moj stava: EU - da ! Ali ne po svaku cenu. Preciznije, ne po cenu odricanja od Kosova!
Preporuke:
2
1
60 petak, 16 mart 2018 14:18
AM
@Banditski brlog

Najdraža evropska vrednost je - EU podrška Vučiću.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, Rio Tinto otvoriti rudnik litijuma u dolini Jadra?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner